Tuesday, April 14, 2009

k3m unit b3runifom...

10 april 2009..

k3m...
aku sbgai ahli k@d3t polis t3lah trpilih la kunun tuk srtai kem ni..
bez gak la..
cam2 kmi buat..
first day...pndaftran...n then taklimat ckgu azlin n en.md dun...n then psang khemah..
mcm besa la suma ni..
pas dh buat suma tu...kmi ada training rentas hlangan...
yg bez tyme ni...aku tlah jtuh d timpa tngga tau...kt titian...tyme tu..
ksut aku mmg licin gler...x dpt kwal..tyme nk smpai pnghujung...aku lju kn prgrakan..
ttba lak ada nangka bsuk jtuh..aku la tu...hahaha..lwak...jurulatih siap kta lg..pnjang umo tau...alhamdulillah la..mmg sakit la jtuh ni..tp i'm ok la...
after training,kmi brsiap2 untk ice breaking..jam 11 kmi tdo...tp xley pjam mta tyme tu..
hehehe...

11 april 2009

kmi bgn jam 4.30....siap2...jam 5 bru siap sumanya..pastu solat..
after tu,ada senaman pgi..ada ke mnari..but enjoy la gak..hehe..
first activiti kmi ialah brkayak...lwak eh..first tyme brkyak ni..haha..
after kyak..kmi men paintball...hahaha...aku brjya mnembak pihak lwan...dorang suma mati..kmi suma hdup...hahhaa...polis jaat!!puteri islam klah...nda mau kuar kn..last2 kna tmbak...ada yg siap mnangis tu..coz lbam n brdrah tgn dia kmi tmbak..
ish5..jaat sngguh...sdah la ank buah ku..klab arab la..tp ok la dia...after dh men2..p mkn mnum mkn mnum lu...hahaha...dh tu...ada rentas hlangan..pas je tu...kmi siap2kn dri...mlm ada mjlis kbudayaan...kmi kdet polis menari...hahaha..lwak eh...
uda la muka ku kna mekap..x mnat tul..hehe..dh tu...kmi pn tdo...

12 april 2009..

last day ni...kmi mcm besa la...senaman pgi2..
pastu kmi ada sukaneka...after tu..kmi ttup khemah...ish5...best ni kem...
nk li la..
hahaha...
n unit berunifom no.1...BOMBA...no.2...PENGAKAP....no.3...KADET POLIS la..
mna bley klah..hahaha...

enjoy diz camp..
^^

No comments: