Thursday, June 25, 2009

cooking with nature....

yeah..
pda 23-25 ari bln..
tlah brlangsungnya efficiency energy cooking d smk mutiara..
iaitu d skulah aku sndri..
wahh..
best tau..
first day..
aku,nabhan n awg tlah mmbuat prototaip trlbih dhulu brbanding dgn tim2 dri skulah len..
kmi tlah mmbuat imaginasi dhulu mnggunakan krtas A4..
stlah siap kmi pn mmnbuat ukran d brg2 kprluan..
second day lak..
kmi cma tnggl potong2 n cantum kn...
wah best tau..
nnt aku msukkn gmbr..
third day ialah ari brtandng..
tkuwt gler..
erm..nbhan yg wat prsentation...
mnggigil aku tgk dia..aku lak yg sjuk...hehe..
erm..dlm jam 12 lbih..kmi mula brtnding...
suhu sblum kmi pnaskn ialah 31 drjah clcius..
n sejam kmudian suhu kmi tlah mncpai 53 drjah clcius...
nmpknya brjya nek dgn tnggi...
kmi tlah mndpat no.2 dlm prtndingn ini..
amin...










No comments: